Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Hatályos 2024 február 01-től
Üdvözöljük webáruházunkban!
Kérjük, legyen szíves elolvasni a Gurzó Ferencné E.V., továbbiakban: vállalkozás által üzemeltetett GwisGo.hu, webáruház szerződési, felhasználási szabályait és jogi nyilatkozatát annak érdekében, hogy az online megrendelések a lehető legteljesebb mértékben megfeleljenek az ön elvárásainak.
A webáruház oldalainak böngészésével és a megrendelés elküldésével Ön egyidejűleg kijelenti, hogy elolvasta és magára nézve kötelezőnek tekinti Általános szerződési és felhasználási feltételeinket és az Adatkezelési tájékoztató minden pontját, melyek alapján ön és a vállalkozás között az ajánlattétel elfogadásával szerződés jön létre. A szerződés értelmében a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.
Amennyiben ön nem ért egyet a dokumentumok tartalmával, melyek minden a wwww.gwisgo.hu honlapon megtekinthető és megvásárolható árucikkre érvényesek, nem jogosult a webáruház rendszer használatára és rendelés leadására.
A szerződés magyar nyelven köttetik, nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek, így utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető), magatartási kódexre nem utal.
Amennyiben a honlap használatával, rendelés menetével, kiszállítási, fizetési folyamattal, bemutatott termékekkel kapcsolatosan kérdése van keressen minket elérhetőségeinken.
Jogi nyilatkozat:
A vállalkozás nem tartozik felelősséggel azokért az esetlegesen bekövetkező károkért, veszteségekért, többletköltségekért, amelyek a webáruház használatából, illetve nem megfelelő működéséből, elérhetetlenségéből (adattovábbítási hiba, késedelem, számítógépes vírus által okozott hiba, hálózati, szerver vagy rendszerhiba, adatfeltörésből adódó hiba vagy adathamisítás) miatt merülnek fel.
Üzemeltetői adatok
-
Cégnév: Gurzó Ferencné E.V
-
Székhely: 7100 Szekszárd, Mikes u. 7 2/1.
-
Adószám: 66338653237
-
Cégjegyzékszám: 34074081
-
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
-
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-76762/2014.
-
Szerződés nyelve: magyar
-
Elérhetőségek:
-
E-mail : info@gwisgo.hu, rendeles@gwisgo.hu, gwisgofashion@gwisgo.hu,
-
gwisgoIT@gwisgo.hu, visszaru@gwisgo.hu
-
Telefon : +36 20 403 77 52 viber, whatsApp, telegram
-
twitter : gwisgohu
-
facebook : gwisgofashion
-
instagram : gwisgofashion
Internetes honlap: https://www.gwisgo.hu
Nyitva tartás: hétfő-vasárnap: 00:00-24:00
Ügyfélszolgálat: hétfő-szombat: 09:00-18:00
Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elérhetősége:
Internetes honlapon:
https://www.gwisgo.hu/dokumentumok/ÁSZF_2018.05.17.docx
Az Adatkezelési tájékoztató elérhetősége:
Internetes honlapon:
https://www.gwisgo.hu/dokumentumok/Adatkezelési tájékoztató 2018.05.24.docx
Weboldal tárhely szolgáltató adatai:
Full Hosting - Toronyai Gábor e.v.
Székhely: 5231 Fegyvernek, Dózsa Gy. út 32.
Telefon: +36 70 610-00-52, +36 70 310-22-96
A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai,
-A megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruház ruházati, renew, refurbished-felújított műszaki termékkörbe tartozó termékeket forgalmaz, . renew, refurbished-felújított műszaki termékkörbe tartozó eszközöket ad bérbe.
Ezen a termékek, szolgáltatások képezik a Vállalkozás és Megrendelő közt létrejövő szerződés tárgyát.
A termékeknél megjelenített képek legtöbb esetben katalógus fotók, illusztrációk a valóságtól eltérhetnek. A termékről készült fénykép esetén is előfordulhat, hogy a termék tényleges színe, a műszaki termékek esztétikai megjelenése eltérhet a valóságtól. A termékek mellett található vételár / bérleti díj forintban (HUF) értendő és mindig a kiválasztott termék, termékkörre, tevékenységi körre, elszámolási módra vonatkozó áfa mértéket tartalmazó bruttó árat jelzi. A honlap lehetőséget ad a termékek árának Euróban (EUR) való megjelenítésére is.
A termékek leírásai, egyedi jellemzői a termékoldalon tekinthetők meg.
A megjelenített termékek csak az online a webáruház szoftveren keresztül rendelhetők, vásárolhatók meg.
A feltüntetett árak a csomagolás díját tartalmazzák, de a házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák.
A termékek átvehetők a felsorolt szállítási módokkal vagy személyesen (*Budapesten, előzetes viberen, whatsapp-on, telegram-on, e-mailben vagy telefonon történő egyeztetés után).
A megrendelés folyamata
-
A termék kiválasztása
A kiválasztott termék képe fölé húzva az egeret megjelenik a „Gyors megtekintés” felirat.
Erre kattintva megjelenik a termék rövid formátumú adatlapja.
Ez az adatlap tartalmazza a termék fő adatait és lehetőséget ad a termék kosárba helyezésére a „Kosaramba teszem” gomb használatával.
A kiválasztott termék nevére, vagy fotójára kattintva megtekintheti a termék bővebb ismertetője. A termékfotón látható dekorációs elemek nem részei a termék, kivéve, ha azok a termék leírásában szerepelnek.
A termék kosárba helyezésére ez esetben is a „Kosaramba teszem” gomb szolgál.
A termék kosárba helyezése előtt lehetőség van a termék megfelelő paramétereinek kiválasztására (darabszám, méret, egyedi jellemző, tartalom).
-
A termék kosárba helyezése
A kosárba helyezés után megjelenik egy felugró ablak, mely megjeleníti a kosárban lévő termék nevét, árát, adótartalmát és egyben lehetőséget ad a megrendelési folyamat folytatására a „Megrendelem” gombra vagy a termékkiválasztás folytatására „Tovább nézelődöm” gombra való kattintással.
A tovább nézelődést választva kérjük, hogy válassza ki és helyezze a kosarába a megrendelni kívánt termékeket.
A megrendelés folytatását választva egy összegző oldal nyílik meg, melyen ismét látható a termék neve, ára, megjelenik az alapértelmezett szállítási mód neve, a hozzá tartozó szállítási költség. Több termék kosárba helyezésekor a kosár önműködően kiszámítja a rendelés végösszegét. Fontos tudni, hogy a termék kosárba helyezésével még nem jön létre fizetési kötelezettség.
Megjelenik továbbá a termékre vonatkozó kedvezményes ár, mely a termék önműködő akciós kódjának vagy a Megrendelőre vonatkozó alapértelmezett akciós kód mértékével csökkentett termékár. Ha rendelkezik nem önműködő érvényes akciós kóddal, azt kérjük itt adja meg kedvezmény mértékének további növelése érdekében.
-
A kosár tartalmának megtekintése
A megrendelés során a kosár tartalmának megtekintésekor lehetőség van a kosár módosítására is. Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, kérjük a darabszám átírásával vagy a fel, le gombokra való kattintással állítsa be a kívánt darabszámot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor kérjük, írja át 0-ra a darabszámot vagy kattintson a törlés gombot jelképező szemétkosár gombra. Amennyiben nem szeretne további terméket rendelni és a termék, vagy termékek darabszámának és árának ellenőrzése során mindent rendben talál, kérjük, kattintson a „Megrendelem” gombra.
-
Saját fiók létrehozása / Regisztráció
Megrendelés felhasználói regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is megadhat, valamint rendelései folyamatát is nyomon követheti.
A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.
Kérjük, ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.
A megrendelés folyamatában. A ’Belépek!’ linken bejelentkezhet, ha már regisztrált felhasználó. Ellenkező esetben a Vendégként rendelek’ gyors, regisztráció nélküli megrendelés űrlapjainak kitöltésével haladhat a megrendelés folyamatában a „Folytatom” gombra való kattintással.
A bejelentkezés, vagy a gyors rendelés űrlap kitöltése után kérjük, adja meg és ellenőrizze a cím adatokat, majd kérjük, kattintson a „Folytatom” ikonra és kérjük a következő lapon válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot.
-
A megrendeléssel, szállítással és vásárlással, fizetéssel kapcsolatos adatok megadása
A rendelés során a számlázással kapcsolatos adatok (név, cím, e-mail cím, telefonszám, bakkártyás fizetés esetén születési adatok) megadása szükséges. A webáruházrendszer a számlázási adatokat önműködően a szállítási adatokból képzi. Amennyiben számlázási és a szállítási adatok eltérőek, kérjük kattintson A számlázási címem nem egyezik meg a szállítási címemmel linkre és kérjük, adja meg a szállítási adatokat. A rendelési adatok megadása során Önnek lehetősége van a termék átvételi módját, és a termék fizetési módját kiválasztani. A MEGJEGYZÉS szövegdobozba tetszőlegesen adhat meg információkat a rendelésével kapcsolatban.
A „Packeta.hu átvételi pontra” szállítási mód lehetőséget ad az átvételi hely térképről vagy irányítószám alapján történő kiválasztására.
A többi szállítási módnál ez a lehetőség nem áll rendelkezésre, ezért kérjük, hogy a FoxPost, MPL csomagpontok kiválasztása esetén adja meg a kívánt átvételi pont helyét. Ennek hiányában a megadott szállítási címhez legközelebb eső átvételi pontra küldjük a megrendelést.
A „Folytatom” gombra való kattintással kérjük, válassza ki a fizetési módot.
-
A rendelés ellenőrzése
A rendelés elküldése előtt még egyszer leellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék
árát, szállítási költségét, illetve a szállítási és számlázási adatokat. Amennyiben hibát
észlel, abban az esetben nyomja meg kérjük végezze el a szükséges módosításokat!
7. A rendelés véglegesítése
Amennyiben a rendelés ellenőrzése során mindent rendben talál, kérjük a
„MEGRENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE” gomb megnyomásával küldje el rendelését.
A rendelés elküldésével elfogadja a webáruház Általános Szerződési Feltételeit és tudomásul
veszi, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.
A webáruházban történő rendelések esetén a Megrendelő tekinthető ajánlattevőnek, így a
Megrendelő és a Vállalkozás közötti szerződéskötés abban az esetben jön létre, mikor a
Vállalkozás az webáruházon keresztül érkező ajánlattételt elfogadja. A webáruház által küldött
automatikus rendelés visszaigazoló email nem tekinthető az ajánlattétel elfogadásának.
Eszközbérleti szolgáltatásunkkal kapcsolatos szerződési feltételek
A webes kapcsolatfelvételi űrlapon vagy e-mailen írásban érkező megkeresésekre, érdeklődésre vagy konkrét megrendelésre 24 órán belül érdemi visszajelzést, hivatalos ajánlatot adunk.
A megrendeléshez a bérbe veendő eszközök mennyisége, bérlés időtartama, a ki- és visszaszállítási címe és időpontja, cég esetén a cég neve, címe, érvényes adószáma, magánszemély esetén a 18. életévét betöltött természetes személy neve, címe, anyja neve, érvényes személyigazolvány és lakcímkártya száma szükséges. A fenti adatok okmányokkal való igazolása minden esetben kötelező.
Az ajánlat minden esetben teljeskörűen ismerteti a konkrét bérleti feltételeket, a részletes szolgáltatási díjakat és az ajánlat időbeli érvényességét.
A Megrendelő részéről történő igényváltozás esetén ismételt ajánlatot adnunk.
Az ajánlatot akkor tekintjük elfogadottnak, ha a Megrendelő / Bérlő (a Bérlő, a Bérlő meghatalmazottja, vagy cég esetén a képviseletre jogosult személy) az ajánlat elfogadását aláírásával megerősíti és azt elküldi a gwisgoIT@gwisgo.hu e-mail címre.
Ellenkező esetben az ajánlat a határidő napján érvényét veszti.
Az ajánlat visszaküldésével a Megrendelő tudomásul veszi, hogy az eszközbérlés megvalósulása előtt a felek egyedi bérleti szerződést írnak alá, melyre az aláírás időpontjában érvényben lévő ÁSZF az irányadó. A rendelés leadásával az ebben olvasott feltételeket a Vevő feltétel nélkül elfogadja.
Bérlő jogosult a megrendelt szolgáltatások lemondására az alábbiak szerint:
- Kötbér nélkül mondható le a megrendelt szolgáltatás a teljesítési időpont előtt 48 órával
- 50 % kötbér megfizetés mellett mondható le a megrendelt szolgáltatás a teljesítési időpont előtt
24- 48 órával
- 75 % kötbér megfizetés mellett mondható le a megrendelt szolgáltatás a teljesítési időpont előtt
0- 24 órával
A feltételek az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkoznak:
- Egyrészről a gwisgo.hu oldalon megrendelést leadó mindennemű természetes és jogi személyre (továbbiakban Bérlő)
- másrészről a gwisgo.hu webshop üzemeltetőjére (továbbiakban Bérbeadó).
A Bérbeadó bérbe adja, a Bérlő pedig bérbe veszi a bérbeadó kizárólagos tulajdonát képező az egyedi szerződésben részletesen megnevezett használt IT eszközt, - asztali számítógépet, notebookot - az előzetesen leadott ajánlatban szereplő feltételekkel (meghatározott bérleti díj, meghatározott időtartam), melyeket a felek a megkötendő egyedi szerződésben rögzítenek.
A bérleti szerződés minden esetben határozott időre kerül megkötésre. A bérleti időtartam legkisebb egysége 1 nap. A bérleti időszak kezdete, valamint utolsó napja szerződésben rögzítésre kerül.
A bérleti szerződés lejáratakor a Bérlő köteles a bérelt eszközt és tartozékait üzemképes, a bérbeadás / bérbevétel időpontjában rögzített azzal megegyező, rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban a Bérbeadónak visszaszolgáltatni.
A bérleti díj megfizetéséről a Bérbeadó minden esetben számlát állít ki.
A Bérlő az eszköz bérbevétele előtt átadja a szerződésben meghatározott óvadék (kaució, letét) összegét a bérbeadó részére, melyről a Bérbeadó díjbekérőt és számlát állít ki.
A kaució a bérletbe átadott készülékek természetéből fakadóan a felek megállapodása alapján a Bérlő által bérelt eszközben és annak tartozékaiban keletkezett esetleges károk (elvesztett, ellopott, használhatatlanná vált) megtérítésére , illetve a bérleti időszak lejáratakor a bérelt eszköz visszaszolgáltatásának biztosítékaként szolgál. A kaució mértéke a bérelt eszköz nettó értéke.
A bérleti jogviszony rendkívüli esemény nélküli, rendes megszűnésekor, a bérelt eszköz megfelelő állapotban történő visszaszolgáltatásával a kaució a Bérlő részére visszajár.
A Bérbeadó jogosult a Bérlő által nem vagy késedelmesen kiegyenlített számlatartozás alapján a késedelmes napokra késedelmi kamatot felszámítani a mindenkor hatályos jogszabályok alapján.
A késedelmi kamat mértéke a jegybanki alapkamat kétszerese.
A bérleti díj megfizetése a bérleti időtartam kezdetéig vagy az 1 hónapot meghaladó bérleti időtartam esetén havonta előre díjbekérő vagy számla alapján történik banki átutalással vagy készpénzben.
A bérbeadás / bérbevétel időtartama minden esetben naptári napokra vonatkozik.
A bérleti szerződés lejáratának napján a Bérlő köteles az eszközt visszaadni a bérbeadónak.
A lejárat előtt 3 nappal bejelentett igény alapján a Bérlő kérheti a bérleti szerződés meghosszabbítását.
Ennek elmaradása esetén a Bérbeadó úgy tekinti, hogy a Bérlő ajánlatot tett egy új bérleti szerződés megkötésére. A megkötendő bérleti szerződést és a bérleti díjról kiállított számlát a Bérlőnek megküldi.
A Bérlő köteles az új bérleti szerződést haladéktalanul aláírva a gwisgoIT@gwisgo.hu e-mail címre visszaküldeni és a szerződésben szereplő bérleti díjat átutalni.
Bérbeadó kötelezettséget vállal arra, hogy a bérlet időtartama alatt a bérelt eszköz műszakilag alkalmas a rendeltetésszerű használatra. A felek erről a szerződés aláírásakor, az átadással egyidőben közösen meggyőződnek. A felek az eszköz átvételekor - átadás-átvételi jegyzőkönyvben – rögzítik, hogy az eszköz kifogástalan, rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotát és az átadás / átvétel, használatba adás / használatba vétel tényét.
Bérlő nyilatkozik, hogy az eszköz használatához szükséges ismeretekkel rendelkezik, részére a Bérbeadó az eszköz alapvető használatát bemutatta. Bérlő köteles az eszközt és tartozékait annak típusára vonatkozó használati-kezelési útmutató szerint kellő gondossággal használni, kezelni és megóvni. Bérlő köteles a birtokában és használatában álló eszközt és tartozékait a rendelkezésre álló összes eszközzel megvédeni a lopással szemben, így azt használaton kívül minden esetben lehetőleg őrzött vagy zárt helyen tartani. Bérlő felel minden olyan kárért, amely a rendeltetésellenes vagy a szerződésben foglaltakkal nem megegyező használat következménye.
Bérlő az eszközt semmilyen módon nem terhelheti meg, zálogba, biztosítékul sem adhatja. Bérlő a Bérbeadó írásbeli engedélye nélkül az eszközt harmadik személy használatába nem adhatja.
Bérbeadó előzetes írásbeli engedélye szükséges a bérelt eszköz külföldre nem vihető.
Bérbeadó a bérleti szerződés időtartama alatt köteles gondoskodni a készülék karbantartásáról, az esetleges rendeltetésszerű használatból eredő hibák kijavításáról.
Bérlő haladéktalanul köteles tájékoztatni a Bérbeadót, amennyiben a bérelt eszköz használata közben bármilyen rendellenességet észlel és úgy ítéli meg, hogy a készülék nem alkalmas további rendeltetésszerű használatra. Ez esetben köteles a készüléket haladéktalanul üzemen kívül helyezni. Harmadik félnél az eszközt nem javíttathatja.
Bérlő minden rendkívüli káreseményről (ideértve a bérelt eszköz rongálását, megsemmisülését, ellopását, stb.) haladéktalanul köteles Bérbeadót értesíteni.
A bekövetkezett eseményről a felek jegyzőkönyvet vesznek fel.
Függetlenül attól, hogy a bekövetkezett káresemény a Bérlőnek felróható-e vagy sem a káresemény bekövetkeztétől számított 3 munkanapon belül a felek az átadás-átvételi jegyzőkönyvben megjelölt átadáskori értéket alapul véve pénzügyileg elszámolnak egymással. Ha a kárösszeg meghaladja a megfizetett kaució összegét, a Bérlő köteles viselni a többletköltséget.
A pénzügyi elszámolás tekintetében a felek a rendőrségi, biztosítási ügyintézés idejétől függetlenül járnak el. Az elszámolást követő bármilyen eljárás eredményeképpen megvalósuló megtérülés a Bérbevevőt illeti.
A Bérbeadó semmilyen módon nem felelős a Bérlő által az eszközön tárolt adatokért, azok károsodásáért vagy eltűnéséért. Szintén nem felel Bérbeadó azokért a károkért, melyek Bérlőt az eszköz meghibásodásából eredően érik. A bérleti időtartam megszűnésekor Bérbeadó kötelezi magát, hogy az eszközön tárolt adatokat 24 órán belül adat visszaállításra lehetőséget nem adó eljárással megsemmisíti.
Bérbeadó jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani amennyiben a Bérlő a megkötött bérleti szerződés bármely pontjában előírt kötelezettségét nem teljesíti; így különösen, ha:
- Bérlő az esedékes bérleti díj teljesítésével 15 napot meghaladó késedelembe esik
- Bérlő a bérelt eszközt nem rendeltetésszerűen használja
Amennyiben a bérleti idő lejártakor a Bérlő a bérelt eszközt nem szolgáltatja vissza és az új bérleti szerződés aláírását megtagadja, úgy a Bérlő a bérleti díj kétszeres összegének megfelelő használati díj fizetésére köteles az eszköz Bérbeadóhoz történő visszaszolgáltatásának időpontjáig, mivel az eszköz használata jogtalannak minősül. Bérlő tudomásul veszi, hogy a Bérbeadó a bérelt eszköz visszavétele érdekében szükséges valamennyi, a hatályos jogszabályok biztosította intézkedést jogosult megtenni, amely eljárások kapcsán felmerülő összes költség a Bérlőt terheli.
A bérelt eszközök személyes átadás / átvétele előzetesen egyeztetett helyen és időpontban lehetséges. Lehetőség van az eszköz futárszolgálattal való kézbesítésére is. A futár kizárólag a feladó által meghatározott személynek kézbesíti a küldeményt, annak személyazonosságának ellenőrzésével.
Az eszközök visszavételére 08.00-20.00 között mindig van lehetőség a 2310 Szigetszentmiklós, Platán utca 2/B. címen.
Aktuális szállítási díjaink Budapest területén 1.900 Ft + Áfa / alkalom, munkanapokon 9.00-17.00 között.
Az eszközbérléssel kapcsolatosan felvilágosítás kérhető elérhetőségeinken.
Árak
A webáruházban a termékek mellett, illetve az eszközbérleti díjszabásban található árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. A termék ára a mindenkori hatályos a termékre vonatkozó jogszabálynak megfelelő általános forgalmi adót tartalmazza. Az árak a csomagolás költségeit tartalmazzák, viszont nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a megrendelési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt ellenőrizhető, kiválasztható, jelen ÁSZF–nek is részét képezi.
Eljárás hibás ár megadás esetére
Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy a webáruházban bemutatott termék mellett hibás ár szerepel. Hibás áron nem áll módunkban a rendelést elfogadni és kiszállítani. A termék hibás áron történő megrendelése esetén a Vállalkozás és a Megrendelő között nem jön létre szerződés. Hibás áron történő rendelés esetén is küld a rendszer önműködő visszaigazoló e-mailt, ez azonban ebben az esetben sem tekinthető a rendelés elfogadásának. A hiba felismerése, javítása után azonnal tájékoztatjuk a Megrendelőt a helyes vételárról. A Megrendelő ezt követően megerősítheti a megrendelést amennyiben a javított vételárat elfogadja, vagy elállhat a megrendeléstől amennyiben elutasítja a javított vételárat.
A rendelés feldolgozása
A megrendelések feldolgozása hétfőtől - péntekig 10:00-16:00 óráig történik. A Megrendelő ezen időintervallumon kívül (0-24) is leadhatja a rendelését, amely a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
Visszaigazolás
Minden megrendelésről az önműködő rendszerből küldött e-mailen kívül, visszaigazoló e-mailt is küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés véglegesítését követően egy önműködő e-mailt küldünk a megadott e-mail címre a rendelés beérkezéséről és később egyet a rendelés elfogadásáról, visszaigazolásáról, várható szállítási időpontról. A megrendelés akkor válik élővé, ha azt az ügyfélszolgálat e-mailben visszaigazolja. Amennyiben a megrendelést követően nem érkezik e-mail kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. A megrendelések kapcsán lehetőség van a rendelési számra hivatkozva a megadott elérhetőségeinken szóban vagy írásban (üzenetben) egyeztetni, illetve a Megrendelő nyomon követheti a rendelés állapotát, ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival. A megrendelés állapot változásáról minden esetben e-mail üzenetet küldünk. A vállalkozás köteles a Megrendelő részére a megrendelést késedelem nélkül - 48 órán belül - visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, abban az esetben a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
A rendelés teljesítése
A megrendelt termékeket a terméklapon szereplő időtartamon belül kiszállítjuk. Amennyiben a Vállalkozás, a szerződésben megjelölt terméket azért nem tudja kiszállítani, mert az nem áll rendelkezésére vagy belátható időn belül a beszerzése nem lehetséges, a Megrendelőt erről a tényről köteles haladéktalanul tájékoztatni, illetve a már kifizetésre került összeget a lehető legrövidebb időn belül (1-2 banki munkanapon belül), de legkésőbb harminc napnál nem később a fogyasztó részére visszatéríteni.
A megrendelés várható teljesítési ideje a terméklapon feltüntetésre kerül a következők szerint:
-
-
’ Raktáron, azonnali kiszállítás’
-
’ Külső raktáron, várható szállítási idő 2-7 nap. A méret elérhetőségét minden esetben 1 napon belül visszaigazoljuk.’’
-
Külső raktáron, várható szállítási idő 2-3 nap. A felújított IT termék elérhetőségét minden esetben 1 napon belül visszaigazoljuk.’
-
’ Külföldi, vagy külső raktáron, várható szállítási idő 2 - 14 nap. A méret elérhetőségét minden esetben 1 napon belül visszaigazoljuk.’
-
A 'Várható szállítási idő ' soron feltüntetett időtartam a termék beérkezését jelenti, melyet követően 1-3 nap alatt érkezik meg a megrendelt termék Önhöz.
A megrendelés során megadott adatok javítása
A megrendelés során bármikor és folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok módosítására vagy törlésére. A webáruház navigációs ikonjaira (főmenü, kosár, saját fiók, stb.) kattintva megjeleníthető a módosítani kívánt adatot tartalmazó oldal. melyen a módosítás már elvégezhető.
Ha a megrendelés véglegesítése (elküldése) után szeretne módosítani a megadott adatokon, akkor kérjük, jelezze felénk a rendelés számának megadása mellett az elérhetőségeink bármelyikén a módosítási szándékát. Ön a megrendelés véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a Vállalkozás nem vonható felelősségre a Megrendelő által a megrendelési folyamat során tévesen, pontatlanul megadott adatok miatt Megrendelőt érő károkért. A rendelés során pontatlanul megadott e-mail cím, a visszaigazolást, a név, cím adatok hiányosságai a megrendelés teljesíthetőségét lehetetleníthetik el megakadályozva a szerződés létrejöttét.
Termék ellenőrzése
A Megrendelő minden esetben köteles az áru sértetlenségét kézhezvételekor ellenőrizni. Ha futár jelenlétében történik az ellenőrzés és a termék sérült, akkor ne vegye át a terméket, készíttessen jegyzőkönyvet. Mennyiségi eltérés, illetve sérülés miatti reklamáció akkor fogadható el maradéktalanul, ha a csomag felbontásáról videófelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (tehát a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel megszakítás nélkül rögzíti a csomag teljes felbontásának folyamatát.
Szállítási feltételek
Jelenleg csak Magyarország területére és az EU a Packeta.hu futárszolgálattal elérhető országaiba szállítunk.
A szállítási módok, díjak valamely termék kosárba helyezése után választhatók ki, a termék tömegétől és értékétől függően változnak.
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kérjük, hogy kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Az Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az oda- és visszaszállítás teljes díja a Megrendelőt terheli, a csomag újbóli elküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Kérjük, hogy szállítási címként olyan címet szíveskedjen megadni amin napközben a csomagot a futártól át tudja venni.
Kiszállítás szolgáltatási módok, elsődleges (alap) szolgáltatások, melyek értéke a 14 napos elállás, visszaküldés, esetén visszatérítésre kerül:
01. Packeta.hu Z-PONT, Z-BOX, ALZAPONT
02. FOXPOST automata
03. MPL futár csomagautomata
Kiszállítás szolgáltatási módok, kényelmi (többlet) szolgáltatások, melyek értéke a 14 napos elállás, visszaküldés esetén NEM kerül visszatérítésre, illetve akciósan megfizetett költség esetén a teljes felmerült költség kiszámlázásra kerül.:
01. MPL futár Postapont, MOL/COOP Partner Pont
02. MPL futár házhoz.
03. Törékeny csomagok szállítása
04. SAMEDAY easybox automata és SAMEDAY házhoz
05 GLS automata és házhoz
Szállítási módok
Személyes átvétel
Személyes átvétel esetén egyeztetett időpontban és helyszínen tudjuk átadni a terméke(ke)t. Személyes átvétel díja ingyenes
Packeta.hu Z-PONT, Z-BOX, ALZAPONT
Ennek a szállítási módnak a kiválasztása esetén, a packeta.hu futárszolgálat átvételi pontjain helyezi el az Ön részére a csomagot. A szállítás várható időtartama 1-2 munkanap. A kézbesítés az átvételi hely nyitvatartási idejében történik. A csomag feladásáról a futárszolgálat sms és e-mail üzenetet is küld. Az online csomagkeresési linken a nap bármely szakában elérhetők a csomag nyomkövetési adatai. A megrendelés folyamán kérjük, legyen szíves a térképről kiválasztani az Önnek legmegfelelőbb csomagküldő átvételi pontot.
A kézbesítés munkanapokon történik, az átvételi pontos a nyitvatartásuk szerint, az automaták 0 - 24 órában működnek.
Az átvételi pontokon bankkártyás fizetési mód is rendelkezésre állhat.
FoxPost automata
Ennek a szállítási módnak a kiválasztása esetén, a FoxPost futárszolgálat automatában helyezi el az Ön részére a csomagot. A szállítás várható időtartama 1-2 munkanap. A kézbesítés az átvételi hely nyitvatartási idejében történik, illetve a kültéri automaták 0-24 használhatók. A csomag feladásáról a futárszolgálat sms és e-mail üzenetet is küld. Az online csomagkeresési linken a nap bármely szakában elérhetők a csomag nyomkövetési adatai. A megrendelés folyamán kérjük, legyen szíves a megjegyzés rovatban megadni az Önnek legmegfelelőbb FoxPost automata átvételi pontot. Ennek hiányában a megadott szállítási címhez legközelebb eső FoxPost automata átvételi pontra küldjük a csomagot. A kézbesítés munkanapokon történik, az automaták 0 - 24 órában működnek.Az átvételi pontokon bankkártyás fizetési mód is rendelkezésre áll.
MPL csomagautomata
Ennek a szállítási módnak a kiválasztása esetén, az MPL futárszolgálat postaautomatában helyezi el az Ön részére a csomagot. A szállítás várható időtartama 1 munkanap. A kézbesítés az átvételi hely nyitvatartási idejében történik. A csomag feladásáról a futárszolgálat sms és e-mail üzenetet is küld. Az online csomagkeresési linken a nap bármely szakában elérhetők a csomag nyomkövetési adatai. A megrendelés folyamán kérjük, legyen szíves a megjegyzés rovatban megadni az Önnek legmegfelelőbb MPL automata átvételi pontot. Ennek hiányában a megadott szállítási címhez legközelebb eső MPL automata átvételi pontra küldjük a csomagot. Az átvételi pontokon bankkártyás fizetési mód is rendelkezésre áll. A kézbesítés munkanapokon történik, az automaták 0 - 24 órában működnek.
MPL PostaPont, MOL/COOP Pont
Ennek a szállítási módnak a kiválasztása esetén, az MPL futárszolgálat postaponton helyezi el az Ön részére a csomagot. A szállítás várható időtartama 1 munkanap. A kézbesítés az átvételi hely nyitvatartási idejében történik. A csomag feladásáról a futárszolgálat sms és e-mail üzenetet is küld. Az online csomagkeresési linken a nap bármely szakában elérhetők a csomag nyomkövetési adatai. A megrendelés folyamán kérjük, legyen szíves a megjegyzés rovatban megadni az Önnek legmegfelelőbb Posta/ MOL/ COOP átvételi pontot. Ennek hiányában a megadott szállítási címhez legközelebb eső MPL átvételi pontra küldjük a csomagot.
MPL házhoz
Ennek a szállítási módnak a kiválasztása esetén, az MPL futárszolgálat házhoz viszi Önnek a csomagot. A szállítás várható időtartama 1 munkanap. A kézbesítés munkanapokon 8 - 17 óra között történik. A csomag feladásáról a futárszolgálat sms és e-mail üzenetet is küld. A futárszolgálattal lehetőség van a kiszállítás időpontját a telefonos megkeresés alkalmával egyeztetni. Az online csomagkeresési linken a nap bármely szakában elérhetők a csomag nyomkövetési adatai.
SAMEDAY easybox automata
Ennek a szállítási módnak a kiválasztása esetén, a SAMEDAY futárszolgálat a megadott címhez legközelebbi easybox csomagautomatába kézbesíti Önnek a csomagot. A szállítás várható időtartama 1-2 munkanap. A kézbesítés munkanapokon történik, az automaták 0 - 24 órában működnek. A csomag feladásáról a futárszolgálat viber, sms és e-mail üzenetet is küld. A futárszolgálattal lehetőség van a kiszállítás időpontját a telefonos megkeresés alkalmával egyeztetni. Az online csomagkeresési linken a nap bármely szakában elérhetők a csomag nyomkövetési adatai.
GLS automata és házhoz
Ennek a szállítási módnak a kiválasztása esetén, a GLS futárszolgálat a megadott címre vagy a címhez legközelebbi átvételi pontra vagy automatába kézbesíti Önnek a csomagot. A szállítás várható időtartama 1-2 munkanap. A kézbesítés munkanapokon 0 - 24 óra között történik. A csomag feladásáról a futárszolgálat e-mail üzenetet is küld. A futárszolgálattal lehetőség van a kiszállítás időpontját online módosítani. Az online csomagkeresési linken a nap bármely szakában elérhetők a csomag nyomkövetési adatai.
A szállítási díjak
GAS JEANS nem akciós modellek megrendelése esetén a kiszállítás a megjelölt automatákba ingyenes, ettől eltérő kiszállítási módoknál a futár díjszabások az irányadók..
(A "Basic" és a "V.I.P." kedvezmény nem számít akciós terméknek)
GAS JEANS akciós modellek megrendelése esetén a kiszállítás a futár díjszabások szerint történik,
AKCIÓS kiszállításra (akár INGYENESEN), alkalomszerűen van mód.
Jelenleg a megjelölt csomagautomatákba 10.000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen szállítjuk.
A felújított IT eszközök kiszállítása postai díjszabás (normál / törékeny) szerint történik.
AKCIÓS kiszállításra (akár INGYENESEN), alkalomszerűen van mód.
Jelenleg a megjelölt csomagautomatákba 10.000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen szállítjuk.
Az utánvétes megrendelésnek plusz költsége van: az utánvét pénzkezelési díja, mely a futár díjszabásokhoz igazodik.
A díjmegállapítás visszavonásig érvényes.
A tényleges díjak az alábbi felsorolásban láthatók.
Személyes átvétel (Budapesten*): Ingyenes
Packeta.hu HU Z-PONT, Z-BOX , ALZA PONT csak utánvétes mód lehetséges:
-
-
(Bruttó)/ 0-5 kg 1.190 Ft
-
(Bruttó)/ 5-10 kg 1.990 Ft
-
Packeta.hu SK-CZ-PL Z-PONT, Z-BOX
Bruttó)/ 0-5 kg 2.490 Ft
MPL házhoz:
-
-
(Bruttó)/ 0-2 kg 2 460 Ft
-
(Bruttó)/ 2-5 kg 2 750 Ft
-
(Bruttó)/ 5-10 kg 3.020 Ft
-
törékeny csomag 5.290 Ft
-
MPL Posta/ Mol/ COOP pont:
-
-
(Bruttó)/ 0-5 kg 2.210 Ft
-
(Bruttó)/ 2-5 kg 2.520 Ft
-
(Bruttó)/ 5-10 kg 2.910 Ft
-
törékeny csomag 5.090 Ft
-
MPL csomagautomata:
-
-
(Bruttó)/ 0-5 kg 1.450 Ft
-
(Bruttó)/ 2-5 kg 1.650 Ft
-
(Bruttó)/ 5-10 kg 1.650 Ft
-
törékeny csomag 2.890 Ft
-
FoxPost automata:
-
-
(Bruttó)/ 0-5 kg 1.190 Ft
-
SAMEDAY easybox automata:
-
-
(Bruttó)/ 0-5 kg 1.490 Ft
-
GLS házhoz / automata:
-
-
(Bruttó)/ 0-2 kg 2.490 Ft
-
(Bruttó)/2-5 kg 3.240 Ft
-
Fizetési feltételek, módok
Kényelmi (többletszolgáltatás) fizetési mód, melynek értéke a 14 napos elállás, visszaküldés esetén NEM kerül visszatérítésre, illetve akciósan megfizetett költség esetén a teljes felmerült költség kiszámlázásra kerül.:
01. MPL, FoxPost, Packeta.hu, SAMEDAY easybox, GLS készpénzzel vagy bankkártyával megvalósuló utánvétes fizetési mód költsége.
Banki átutalás
Amennyiben a megrendelt termék árát banki átutalással szeretné kiegyenlíteni, abban az esetben válassza a Banki átutalás fizetési módot.
Kérjük az átutalás indításával minden esetben várja meg a megrendelés visszaigazolását, majd ezt követően a megrendelésről készült számlát, hogy elkerüljük azt, hogy valaki olyan terméket fizessen ki előre, amit esetleg nem tudunk a megadott szállítási határidőn belül elküldeni.
Mindkét dokumentumot a megrendelés során megadott e-mail címre küldjük el.
A kedvezményezett neve: Gurzó Ferencné e.v.
Bankszámlaszám: 50437557-15559218-00000000
Számlavezető: Takarékbank Zrt.
A közleményben kérjük tüntesse fel az az általunk megküldött számla számát.
Revolut átutalás
Amennyiben a megrendelt termék árát Revolut szolgáltatón belüli átutalással szeretné kiegyenlíteni, abban az esetben válassza a Revolut átutalás fizetési módot.
Kérjük az átutalás indításával minden esetben várja meg a megrendelés visszaigazolását, majd ezt követően a megrendelésről készült számlát, hogy elkerüljük azt, hogy valaki olyan terméket fizessen ki előre, amit esetleg nem tudunk a megadott szállítási határidőn belül elküldeni.
Mindkét dokumentumot a megrendelés során megadott e-mail címre küldjük el.
A kedvezményezett neve: Gurzó Ferencné e.v.
Revolut számlaszámok:
HUF / Ft
Nemzetközi
IBAN LT083250080903398363
SWIFT / BIC REVOLT21
Intermediary BIC BARCGB22
GBP
Helyi
Account number 77847628
Sort code 042909
Nemzetközi
IBAN LT083250080903398363
SWIFT / BIC REVOLT21
Intermediary BIC CHASGB2L
EUR
Helyi
IBAN LT083250080903398363
BIC REVOLT21
Nemzetközi
IBAN LT083250080903398363
SWIFT / BIC REVOLT21
Intermediary BIC CHASDEFX
USD
Nemzetközi
IBAN LT083250080903398363
SWIFT / BIC REVOLT21
Intermediary BIC CHASGB2L
A közleményben kérjük tüntesse fel az az általunk megküldött számla számát.
Utánvét
Amennyiben a megrendelt termék értékét a termék átvételekor szeretné kifizetni, akkor válassza az utánvétes fizetési módot.
Ez esetben a Megrendelő (Címzett) a csomag átvételekor fizeti ki a megrendelt termékek és a szállítási díj együttes összegét.
A kifizetés történhet készpénzzel vagy a futárnál levő POS terminálon keresztül bankkártyával is.
Minden szállítási módnál lehetőség van utánvétes fizetésre. Az utánvétes fizetés plusz költséggel jár,
mivel a folyamatban a kiszállítást végző futárszolgálat a kézbesítési díjon felül, pénzkezelési díjat is felszámol. Ennél a fizetési módnál a megrendelt termékek és szolgáltatások díját, mindaddig meghitelezzük Neked, amíg a csomagot át nem veszed.
Az utánvét költsége csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online fizetések vagy az átutalás esetén ilyen jellegű plusz költség nem jelentkezik.
Személyes átvétel esetén csak készpénzes lehetőség áll rendelkezésre ez esetben plusz költség nem jelentkezik.
Az utánvétes (futárnál, automatánál, átvételi ponton átvételkor fizetendő) fizetési móddal kért szállítási mód esetén a szolgáltató által felszámított, előzetesen kalkulálható alapdíj, utánvét kezelési költség kerül felszámításra, mely a kosárban a fizetési mód kiválasztásakor látható, ellenőrizhető.
Bankkártyás fizetés (Határozatlan időre felfüggesztve)
Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával.
Amennyiben a rendelt termék értékét bankkártyával szeretné kiegyenlíteni, úgy kérjük, válassza a WireCard Pay By Link bankkártyás fizetési módot. WireCarddal való fizetési mód választása esetén Ön kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával. A bank kártyás fizetés során a WireCard titkosított, online felületén történik a fizetés, elég megadnia bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot. A fizetés során Mastercard vagy Maestro bankkártyát, Visa vagy Electron bankkártya és Amex bankkártya használhat. Bankkártyás fizetés lépései: Válassza ki a megrendelni kívánt terméket, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. A fizetési módok közül válassza ki a WireCard Pay By Link bankkártyás fizetési módot.
A fizetés tényleges lebonyolításához, a megrendelés visszaigazolása és az számla megküldése után e-mail-ben a WireCard titkosított fizetési felületére mutató linket küldünk.
Felhívjuk figyelmét, hogy a link csak egy esetben használható. Hibás adatmegadás esetén új linken küldünk.
A felületen megadott - online fizetésre alkalmas bankkártya adatok - vállalkozásunkhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó a WireCard AG. ………………….. felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: jelenleg felfüggesztve
Számlázás
A vállalkozás által üzemeltette webáruház felületén a Megrendelő által leadott és a vállalkozás által visszaigazolt Megrendelés és az abban megjelölt számlázási adatok szolgálnak a számla
kibocsátásának alapjául.
A termék kiszállítását követően a vállalkozás elektronikus alapú számlát állít ki és küld el a Megrendelő által megadott e-mail címre.
A Megrendelő köteles a számla ellenértékének teljes összegét megfizetni a vállalkozás részére legkésőbb a számlán feltüntetett fizetési határidő lejártáig.
A számlával kapcsolatban előterjesztett kifogás nem jogosítja fel a Megrendelőt a számla kiegyenlítésének megtagadására. A számlával kapcsolatos kifogás kizárólag írásban, a számla kézhezvételét követő 8 (nyolc) napon belül tehető. A kifogás elbírálását követően a Vállalkozás szükség szerint helyesbítő számlát állít ki.
Kedvezmény rendszer
A vállalkozás által üzemeltetett webáruház felületén a Megrendelő által minden leadott, NEM AKCIÓS GAS JEANS MODELL megrendelésre a vállalkozás jelenleg 10 %, ’BASIC kedvezményt’ biztosít a GAS JEANS lista áraiból. A kedvezmény a megrendelés során a „basic” kuponkód megadásával érvényesíthető.
Az első - előzőekben ismertetett feltételek mellett - teljesített megrendelést követően a Megrendelő minden megrendelésére a vállalkozás a ’10 % ’BASIC’ kedvezményen felül ’V.I.P’ kedvezményt ad, melynek mértéke minimum 10-, maximum 20 % lehet. Az összevont kedvezmények összege maximum
50 % lehet.
A ’V.I.P.’ kedvezmény folyamatos érvényesítéséhez 1 db 400 napon belül történt megrendelés szükséges. Amennyiben Megrendelőtől 400 napon belül megrendelés nem érkezik a következő vásárlás alkalmával a ’BASIC’ kedvezmény érvényesíthető a következő megrendelésre.
A ’V.I.P’. kedvezmény további feltételei:
A ’V.I.P.’ kedvezmény minden GAS modellre érvényes, más akciókkal összevonható kedvezmény.
A ’V.I.P.’ kedvezmény érvényesítésének feltétele, hogy a 400 napos időtartamban csak 1 ’Elállással visszaküldött’ GAS modell lehet.
A ’V.I.P.’ kedvezmény mértéke a 400 napon belüli teljesített megrendelések összegétől függ az alábbi módon:
Megrendelés összeg > 50.000 Ft 10 % V.I.P kedvezmény
> 100.000 Ft 15 % V.I.P kedvezmény
> 200.000 Ft 20 % V.I.P kedvezmény
A kedvezményrendszer átalakításának jogát a vállalkozás fenntartja. Erről tájékozódni a mindenkori ÁSZF-alapján lehet.
A szállítástól való elállás
A webshopban közzétettek nem minősülnek ajánlatnak. A vállalkozás fenntartja magának a jogot, hogy az árukészlet aktuális állapotára tekintettel a Megrendelő webáruház felületén keresztül leadott megrendelését, beleértve a már visszaigazolt megrendelést is, készlethiány miatt részben vagy egészében törölje. Részben történő teljesítésre a Megrendelővel történt egyeztetést követően kerülhet sor. A vállalkozás az egyes termékek vonatkozásában - különös tekintettel az aktuális akciókra is - fenntartja az árváltozás jogát. A vállalkozás rögzíti, hogy a webáruház által automatikus visszaigazoló üzenet nem tekinthető sem aláírt, írásbeli szerződésnek, sem pedig a vásárló által a vállalkozásnak tett vételi ajánlat elfogadásának.
Ha a vállalkozás szerződéskötésben vállalt kötelezettségének nem tud eleget tenni köteles a Megrendelőt a lehető leghamarabb tájékoztatni. A vállalkozás kiskorúakkal nem köt szerződést. Megrendelő a szerződési feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A fogyasztónak minősülő Megrendelőt megillető elállási jog ismertetése:
A lehető legteljesebb mértékben igyekszünk megfelelni Megrendelőink elvárásainak, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön olyan minőségű terméket kapjon mely teljes megelégedésére szolgál. Amennyiben ennek ellenére Ön mégsem elégedett a küldött termékkel, élhet az elektronikus kereskedelem egyik legfontosabb fogyasztókat védő intézményével, az elállási jog gyakorlásával.
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az Eladó köteles a fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a fogyasztó részére. Az Eladó az elállási jog érvényesítése során a fogyasztó által kifizetett teljes összeget - ideértve a kiszállítási költséget (elsődleges (alap) kiszállítási szolgáltatások) is - visszafizeti a fogyasztó részére.
Amennyiben az Eladó az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha az Eladó a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a Fogyasztó az elállási joggal.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
A fogyasztó a szerződés létrejöttének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A Fogyasztó elállási szándékának bejelentésére az Elállásinyilatkozat-minta
https://www.gwisgo.hu/dokumentumok/GwisGo%20elallasi.pdf
vagy hasonló tartalmú a Megrendelő által szerkesztett űrlap szolgálhat
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő jelzés esetén az email, illetve a fax küldésének idejét kell figyelembe venni.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja..
A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása, vagy felmondása esetén
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült egyéb költségeket, mint például a kiszállítás költsége. Az Eladó azonban nem köteles a fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket (szállítási és fizetési módoknál felsorolt kényelmi, -többletszolgáltatások díjai), amely a vállalkozás által felkínált legolcsóbb szokásos (alapszolgáltatás) fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. Tehát, ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges (alapszolgáltatás) szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot (kényelmi szolgáltatás) választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. § -nak megfelelő elállás, vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Az Eladó jogosult a fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. Nem illeti meg a Eladót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
A vállalkozást a szerződés szerinti főkötelezettsége teljesítéséért járó ellenszolgáltatáson felül további pénzbeli követelésre feljogosító szerződési feltétel különösen nem tekinthető olyannak, mint amit a fogyasztó kifejezetten elfogadott, ha a vállalkozás olyan alapértelmezett opciót (előre kitöltött mezőt) alkalmaz, amelyet a fogyasztónak a többletösszeg fizetésének elkerülése érdekében el kellene utasítania. Ebben az esetben a vállalkozás köteles a fogyasztó részére az így kifizetett összeget visszatéríteni.
A fogyasztó kötelezettségei elállás vagy felmondása esetén
Amennyiben a fogyasztó élni kíván az indoklás nélküli elállási joggal, abban az esetben köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázási cím: Az elállási nyilatkozatban feltüntetett módozatok szerint.
https://www.gwisgo.hu/dokumentumok/Elallasi.pdf
Email cím: visszaru@gwisgo.hu
Amennyiben a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelően élni szeretne az elállási jogával, úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül az Eladó által megjelölt címre visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az Eladó vállalja ezen költség viselését. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Webáruházunk esetében az Eladó nem vállalja át az áru visszaszállítási költségét, így az a vásárlót terheli.
Abban az esetben, ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak, az Eladó saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.
A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a fogyasztót nem tájékoztatja az elállási jogról.
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:
- Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- Romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes egyeztetésével kezdte meg és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
A vállalkozás elállási jog gyakorlásához kapcsolódó szabályzata
Megrendelés teljesítésig, azaz a megrendelt termék(ek) postaszolgálatnak történő átadásáig a rendelés szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Ilyen esetben küldje el nekünk a megrendelés azonosítószámát, termékek cikkszámát, megnevezését - melyet a visszaigazoló e-mailben talál – a visszaru@gwisgo.hu e-mail címre. Amennyiben az Ügyfél eláll a megrendeléstől, de a termék vételárát már átutalta, abban az esetben vásárlása végösszegét a vállalkozás 8 napon belül visszafizeti.
Az utánvéttel megrendelt termék át nem vételét a vállalkozás NEM tekinti az elállási jog jogszerű gyakorlási módjának. Ez esetben a szállítási feltételeknél részletezett módon jár el.
Amennyiben az Ügyfél a termék házhoz szállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a 45/2014. (II. 26.) -Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól- számú kormányrendelet rendelkezik. Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Csere esetében elállási nyilatkozat kitöltése szükségtelen.
Amennyiben a Megrendelő nem elégedett a kiszállított termékkel az elállás jogát 14 napon belül, attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen, nem használatba vett állapotban saját költségén kell visszajuttatnia vállalkozás által megadott címre. A vállalkozás mindenkor az elérhető legkedvezőbb áru visszaküldési módot javasolja, a Megrendelő érdekeinek legmesszemenőbb figyelembevételével. A vállalkozás kizárólag új állapotú, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású (a cipős doboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része. Ön sem venné szívesen, ha nem az eredeti, sértetlen dobozban érkezne a megrendelése!) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni.
Azon terméket, amely ’ÚJ termékként’ újra értékesítésre alkalmatlan állapotúvá vált a vállalkozásnak nem áll módjában forgalomba hozható, nem érték csökkent termékként visszáruzni. A feltételek nem teljesülése esetén a vállalkozás fenntartja magának a jogot a visszaküldés elutasítására. Ez esetben a Megrendelő dönthet úgy, hogy kéri a termék újra elküldését, de ez esetben a szállítási díjak a Megrendelőt terhelik.
A következő (a jogszabályi kereteken felül) esetekben NEM LEHETSÉGES AZ ELÁLLÁSI JOGGAL VALÓ ELÁLLÁSSAL TÖRTÉNŐ VISSZAKÜLDÉS:
- A termék bepiszkolódása, (cipő esetén járóránc kialakulása)
- A termék fizikai állapotának sérülése esetén
- A termék próbát meghaladó használatba vétele esetén
A termék kipróbáláson felüli használati (értékcsökkenési) díjakat az alábbi szerint határozzuk meg:
Minden esetben a termék vételárából számítjuk az értékcsökkenés mértékét.
- A termék dobozának sérülése, gyűrődés, állagának megváltozása esetén: 30%.
- A termék gyári címkéjének eltávolítása esetén: 20%.
A termék visszaszolgáltatása csak és kizárólag postai úton lehetséges az elállási nyilatkozatban feltüntetett címre küldve az alábbiak szerint:
A Packeta.hu - A személyes átvevőhelyre, Z-BOX, ALZA BOX automatába érkezett csomagot,
- 1., a Packeta átvételi ponton keresztül küldheti vissza. Az ehhez szükséges webáruház ID azonosítót minden esetben a visszaküldési kérelem beérkezése után e-mailben küldjük el Önnek.
- 2., postai úton, vagy egy másik helyi szállítócégen keresztül feladja és elküldi csomagját az adott ország visszaküldési címére (lásd néhány sorral lejjebb). A címzésben fontos megadni a webáruház azonosítót, amit minden esetben a visszaküldési kérelem beérkezése után e-mailben küldjük el Önnek.
Az 1. módon visszaküldött csomagok visszaküldésének költsége Önt terheli, de a feladás helyén nem kell fizetnie, a visszaküldendő összegből kerül levonásra!
A 2. módon visszaküldött csomagok visszaküldésének költsége Önt terheli és a feladás helyén kell fizetnie!
A FoxPost automatába érkezett csomagot a FoxPost automata visszaküldés funkciójával és az átvételi sms kód használatával lehet visszaküldeni. A mód csak az automatánál működik!
Az ily módon visszaküldött csomagok visszaküldése 800 Ft, ezért az automatánál NEM kell fizetnie, utólag rendezzük a termék árának visszatérítésénél!
Minden más módon (MPL, DPD, Sprinter, SAMEDAY, GLS Futárszolgálattal) érkezett csomagot,
a csomag méretének figyelembevételével a következő automatákba kérjük visszaküldeni:
1. easybox automata Szigethalom Mu ut 270
Gurzó Ferencné e.v. Tel: +36204037752, E-mail: visszaru@gwisgo.hu
Cím: 2315 Szigethalom, Mű út 270.
Max méret: 47 x 44 x 39 cm és maximum 20 kg
2. 757 sz. MPL automata - Szigethalom Lidl
Gurzó Ferencné e.v. Tel: +36204037752, E-mail: visszaru@gwisgo.hu
Cím: 2315 Szigethalom, Mű út 7.
Max méret: 50 x 31 x 35 cm és maximum 20 kg
3. GLS Automata Erdei ABC
Gurzó Ferencné e.v. Tel: +36204037752, E-mail: visszaru@gwisgo.hu
2315 Szigethalom, Dunasor utca 3677/1 hrsz
Max méret: 42 cm x 51 cm x 39 cm és maximum 40 kg
4. FoxPost automata Szigethalom Spar
Gurzó Ferencné e.v. Tel: +36204037752, E-mail: visszaru@gwisgo.hu
2315 SZIGETHALOM, Mű út (hrsz. 2340)
Max méret: 60 × 36 × 61 cm és maximum 25 kg
minden nagyobb méretű csomagot a következő címre kérjük visszaküldeni:
Gurzó Ferencné e.v. Tel.: 20 403 77 52, E-mail: visszaru@gwisgo.hu
Szigethalom posta „Postán maradó”
2315 Szigethalom, Szabadkai utca 55.
Az ily módon visszaküldött csomagok visszaküldésének költsége Önt terheli és a feladás helyén kell fizetnie!
A Fogyasztó által visszaküldött termékek esetleges értékcsökkenésének megállapításához a Vállalkozás bevizsgálást végezhet. A Vállalkozás a vizsgálatba szükség esetén külső szakértő bevonását is igénybe veheti. A vizsgálat időtartama az „azonnali szemrevételezés” időtartamtól legfeljebb a visszatérítési kötelezettség időpontjáig tart. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget (kivételeket lásd: Fogyasztóbarát tájékoztató) nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 8 munkanapon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról.
Az elállási jog gyakorlása során a Vásárló jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Vásárló részéről. (Ptk. 1:5. paragrafusa a törvény tiltja a joggal való visszaélést
Elállás esetén a vállalkozás követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését (lásd: fent).
Egyedi igény szerint összeállított műszaki termék, például : számítógép konfiguráció tekintetében érvényesített elállási jog esetén a vállalkozás bruttó 5.000 Ft díjat érvényesít a szerelés, operációs rendszer telepítés, BIOS, FW frissítés munkálatai alapján.
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követően használatba vette, kimosta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minőségi követelményeknek.
Kérjük, hogy a terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
A termékek visszajuttatásának költségét illetően webáruházunkban az előzőekben ismertetett módozatok érvényesek. A jogszabály rendelkezése szerint amennyiben a vásárlás előtt a Megrendelőt tájékoztatták a visszaküldés költségeiről akkor az a Megrendelőt terheli!
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, A vállalkozás kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 8 napon belül visszafizeti (kizárólag bankszámlára) a vásárló részére. A visszatérítendő összeget a vállalkozás a következő költségek levonása mellett téríti vissza:
- vételár visszafizetésének költsége
- a kiszállítási költséget - amennyiben a Megrendelő nem az alap
szolgáltatást (Packeta.hu Z-PONT, Z-BOX, FoxPost automata, MPL csomagautomata), hanem más
kényelmi szolgáltatást kért (kényelmi szolgáltatás lásd fent)
- az extra fizetési (utánvét, bankkártyás) szolgáltatást kért
Jótállás, jótállási igény érvényesítése, kellékszavatosság, termékszavatosság
A vállalkozás az általa üzemeltetett Internetes Áruházban forgalmazott használt műszaki termékekre a jelen ÁSZF-ben rögzített szavatossági szabályok, továbbá a vállalkozás, valamint a termékek gyártója által vállalt jótállási feltételek vonatkoznak.
Tekintettel a műszaki termékek használt voltára, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályai a vállalkozás által
forgalmazott termékkörre nem vonatkoznak. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A Vállalkozás fenntartja magának a jogot arra, hogy a jelen fejezetben meghatározott
jótállás és szavatosság feltételeit előzetes értesítés nélkül, a mindenkori hatályos jogszabályoknak megfelelően egyoldalúan módosítsa, vagy kiegészítse.
Jótállás
A Vállalkozás a jótállással kapcsolatos kötelezettségeit a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően teljesíti.
A Vállalkozás az egyes termékekre vállalt jótállás időtartamát a terméklapon tünteti fel.
Amennyiben a terméklapon a jótállás időtartama nem kerül feltüntetésre, a Vállalkozás az általa forgalmazott használt, felújított termékekre (kivéve a nyomtató forgó alkatrészeket és a használt akkumulátorokat) 6 hónap jótállást vállal a termék átadásától számítva. A jótállás lejáratának időpontját a termékről kiállított számlán a megjegyzés rovatban tünteti fel. Azon termékekre, melyekre a vállalkozás jótállást nem vállal 2 nap visszaküldési lehetőséget biztosít, amennyiben az használhatatlan, nem működő állapotban érkezik meg a Megrendelőhöz.
Amennyiben a Vállalkozás által forgalmazott termékre a gyártó által vállalt jótállási időből még nem járt le, a jótállás a Gyártó által megjelölt szakszervizben érvényesíthető. A jótállás érvényesítésének feltétele ez esetben a gyártó ilyen esetekre vonatkozó szabályai az irányadók
A vállalkozás a terméklapon lehetőséget biztosít a jótállás időtartamának kiterjesztésére.
A fentiekben ismertetett jótállás időtartamtól a felek, csak abban az esetben térhetnek, ha a használt terméken vagy annak dokumentációján, vagy a webáruházban a fentiektől eltérő időtartam, lejárati időpont került feltüntetésre. A jótállási igény érvényesítésének feltételei
- a használt termékre a jótállási időn belül jótállási igény bejelentése a megadott elérhetőségeken és a termék visszajuttatása a Vállalkozás részére
- a vásárlás tényének a használt termék számlájával történő igazolása. A meghibásodás közlésére a Ptk. 6:162. § rendelkezései- a Ptk. 6:173. § (2) bekezdése alapján-az irányadók.
A használt termék meghibásodása esetén a Vállalkozás a visszaküldött termék beérkezésekor a fogyasztó részére, a termék átvételéről visszaigazoló e-mailt küld.
A javított, vagy cserélt ’új’ használt terméket a Vállalkozás a fogyasztó által közölt címre továbbítja vagy előzetes egyeztetés alapján személyes átvételi lehetőséget biztosít. Ennek költségei a vásárlót terhelik.
A jótállási igény elvesztésének esetei:
-
-
a termék helytelen üzembe helyezése;
-
nem rendeltetésszerű, szakszerűtlen használata, szállítása, tárolása, átalakítása, bármilyen bővítéséből eredő meghibásodása;
-
(, ha a meghibásodás elemi csapás, túlfeszültség vagy mechanikai sérülés miatt következett be); (, ha a meghibásodott terméket a Fogyasztó a javíttatta)
(, ha a meghibásodás utólagosan beépített alkatrész hibájából, illetve a módosítás során következett be.)
A Vállalkozás fenntartja magának a jogot a fenti esetek bekövetkeztéből eredő bármely hiba esetére a jótállási igény elutasítására, emellett a fentiek következtében felmerült mindennemű költsége megtérítését is követelheti a fogyasztótól.
Garanciális feltételek összefoglalása
A garancia csak sértetlen gyári számmal azonosítható termékekre vonatkozik.
Minden nap kereshet minket esetleges garanciális problémával.
Előzetes egyeztetés után a terméket futár szállítja el, illetve Önnek kell visszaküldenie
az általunk megadott címre.
Kérjük, mellékeljen pontos hibaleírást, hogy az ügyintézés a lehetőleg rövidebb idő alatt megtörténhessen. Az ügyintézés időtartama általában 10 nap. Amennyiben a tesztelés során megállapításra kerül, hogy a visszaküldött termék hibája nem hardver jellegű meghibásodás következménye a mindenkori bevizsgálási, illetve szervizdíj kiszámlázásra kerül.
A javításra, tesztelésre átvett eszközökön tárolt adatokért semminemű felelősséget nem tudunk vállalunk!
Monitorok, alkatrészek, perifériák kompatibilitásából eredő hibákért felelősséget nem vállalunk!
Multimédiás monitorok esetében a garancia nem vonatkozik a mikrofonra, hangszórókra, Notebook esetében az AKKUMULÁTORRA, nyomtatók esetében a festékkazettára. Terméket csak külsérelmi nyom nélkül számla melléklettel veszünk át!
A termékre a termékoldalon feltüntetett időtartamú garanciát vállalunk az alábbiak kivételével:
- szakszerűtlen beszerelés/üzembe helyezés
- túlhajtás vagy nem megfelelő hűtés miatti sérülés
- mechanikai sérülés (a termékleírásban feltüntetetteken felül)
- kompatibilitási probléma
A jótállási igény érvényesítése
Ha a használt termék meghibásodására a jótállási időn belül kerül sor, és a jótállási igény érvényesítését kizáró okok nem állnak fenn, úgy a fogyasztó a jótállási igényét - a Ptk.6:173.§(2) bekezdése alapján - a Ptk.6:159.§ (2) bekezdése alapján érvényesítheti azzal, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs. A fogyasztó a Ptk.6:160.§ alapján jogosult másik kellékszavatossági jogra áttérni. Csere esetén a fogyasztó csak abban az esetben nem köteles a termék értékcsökkenését megfizetni, ha az értékcsökkenés a termék rendeltetésszerű használatának következménye. Amennyiben a fogyasztó a termék cseréjét igényli, úgy a hibás termék vételárának visszafizetésére nincs lehetőség. A Vállalkozás fenntartja magának a jogot, hogy terméket kizárólag működésbeli problémák esetében cserél, a termék esztétikai hibái esetében a termék cseréje nem lehetséges. A jótállási igény érvényesítéséről - különös tekintettel a termékek a Vállalkozás részére történő visszaküldéséről – a fogyasztó köteles gondoskodni. A jótállási igény érvényesítéséhez kapcsolódó szállítási költségek a fogyasztót terhelik. A jótállási igény teljesítésével kapcsolatos költségek vonatkozásában, a továbbiakban a Ptk. 6:166. § rendelkezései megfelelően és ezekkel összhangban a Vállalkozás szabályai az irányadók. A jótállási igény terjedelmére a Ptk.6:165.§ rendelkezései az irányadók. A jótállási igény ügyintézésére a visszaküldés pontban leírt módokon van lehetőség. A visszaküldendő terméket tartalmazó csomagnak lezártnak, biztonságosan kibéleltnek és megfelelő módozatúnak kell lennie (törékeny, stb.). A csomag nem lehet utánvétes. A Vállalkozás az általa forgalmazott termékre (ideértve az alkatrészeket is) a hibás teljesítésből fakadó hibáért kellékszavatosságot vállal. A Vállalkozás által forgalmazott használt termékkörre a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított 1(egy) éven belül érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Az új termékekre vonatkozóan a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított 2 (kettő) éven belül érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A kellékszavatossági igény alapján a termék kijavítása vagy kicserélése kérhető, kivéve, ha a fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vállalkozás részére aránytalan többletköltséget jelentene. Kérhető a vételár arányos leszállítása, a hibát a Vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy kijavíttathatja, vagy elállhat az Adásvételi Szerződéstől, ha Vállalkozás a termék kijavítását vagy kicserélését nem vállalta, vagy ennek a kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, illetve, ha a fogyasztónak megszűnt a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke. Jelentéktelen hiba miatt Fogyasztó nem állhat el az Adásvételi Szerződéstől. A fogyasztó a Ptk.6:160.§ alapján jogosult másik kellékszavatossági jogra áttérni. A fogyasztó a hiba felfedezését követően késedelem nélkül – de legkésőbb 2 (kettő) hónapon belül - köteles a hibáról a Vállalkozást tájékoztatni. A hiba késedelmes közlése jogvesztést eredményez az ebből eredő károkért a fogyasztó felelős.
Kellékszavatosság
A Vállalkozás az általa forgalmazott termékre (ideértve az alkatrészt is) a hibás teljesítésért kellékszavatosságot vállal. A Vállalkozás által forgalmazott használt felújított termékekre a
Fogyasztó a teljesítés időpontjától számított 1 (egy) éven belül érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A Vállalkozás által forgalmazott új termékekre vonatkozóan Fogyasztó a teljesítés időpontjától
számított 2 (kettő) éven belül érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Fogyasztó kellékszavatossági igénye alapján kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a Fogyasztó által ezek közül választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vállalkozás részére aránytalan többletköltséget jelentene. Fogyasztó kérheti a vételár arányos leszállítását, a hibát a Vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy kijavíttathatja, vagy elállhat az Adásvételi Szerződéstől, ha Vállalkozás a termék kijavítását vagy kicserélését nem vállalta, vagy ennek a kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak megszűnt a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke. Jelentéktelen hiba miatt Fogyasztó nem állhat el az Adásvételi Szerződéstől.
A Fogyasztó a Ptk. 6:160. § alapján jogosult másik kellékszavatossági jogra áttérni.
Fogyasztó a hiba felfedezését követően késedelem nélkül – de legkésőbb 2 (kettő) hónapon belül - köteles a hibát a Vállalkozással közölni. A hiba késedelmes közléséért a Fogyasztó felelős.
A kellékszavatossági igény terjedelmére a Ptk. 6:165. § rendelkezései az irányadók.
A kellékszavatossági igény érvényesítéséről - különös tekintettel a termékek
Vállalkozás részére történő be- illetve visszaszállításáról - a Fogyasztó köteles gondoskodni.
A kellékszavatossági igény érvényesítéséhez kapcsolódó szállítási költségek a Fogyasztót
terhelik. A kellékszavatossági igény teljesítésével kapcsolatos költségek vonatkozásában, a
továbbiakban a Ptk. 6:166. § rendelkezései megfelelően irányadók.
A Vállalkozás a kellékszavatosság tekintetében a fentiektől abban az esetben jogosult
eltérni, amennyiben az a terméklapon vagy annak dokumentációján külön feltüntetésre kerül.
Termékszavatosság
A termék hibája esetén a Fogyasztó termékszavatossági igényt érvényesíthet a termék gyártójával szemben.
A Termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Fogyasztó a termékszavatossági igényének érvényesítése során kérheti a termék kijavítását, vagy – ha az megfelelő határidőn belül, érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – kicserélését.
Fogyasztó a hiba felfedezését követően késedelem nélkül – de legkésőbb 2 (kettő) hónapon belül - köteles a hibát a termék gyártójával közölni. A hiba késedelmes közléséért a Fogyasztó felelős.
A Fogyasztó a termék – gyártó által történő – forgalomba hozatalától számított 2 (kettő) évig érvényesítheti termékszavatossági igényét.
A Fogyasztó ugyanazon hiba miatt nem érvényesítheti egyszerre kellékszavatossági,
illetve termékszavatossági igényét, a Fogyasztó dönti el, hogy az adott hiba tekintetében a
Vállalkozással, vagy a termék gyártójával szemben támaszt szavatossági igényt. Abban az
esetben, ha a Fogyasztó termékszavatossági igényét érvényesíti, és a termék gyártója a
Fogyasztó igényét teljesíti – a termék kijavított részére vagy a kicserélt termékre – a
Vállalkozás kellékszavatossági kötelezettsége megszűnik.
Ügyfélszolgálat:
E-mail cím:
Ügyfélszolgálat Gas Jeans : gwisgofashion@gwisgo.hu
Ügyfélszolgálat felújított IT : gwisgoIT@gwisgo.hu
Termék megrendelése : rendeles@gwisgo.hu
Visszáru : visszaru@gwisgo.hu
Technikai Információ : info@gwisgo.hu
Telefon:00 36 20 403 77 52 Viber, whatsapp, messenger, telegram, skype
skype : gwisgofashion vagy telefonszám
Twitter : gwisgohu
Facebook : gwisgofashion
Instagram : gwisgofashion
Reklamációk kezelése, kapcsolattartás
A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el. Vásárlóinkkal a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül tartjuk. Bármilyen észrevétele van termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kérjük, jelezze részünkre.
A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszaikat e-mailben és postai úton is benyújthatják a webáruház üzemeltetője részére. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.
Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét.
Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni.
A Fogyasztó panasza jellegéből adódóan a Vállalkozás tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni.
Felhasználó a Vállalkozás tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Levelezési cím: 7100 Szekszárd, Mikes u. 7.
Telefonszám : +36 20 4037752
Email cím : info@gwisgo.hu
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Fogyasztóvédelmi hatóság
A fogyasztok a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelentetik be.A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/
Békéltető Testület
A vásárló panaszának elutasítása esetén Ön velünk szemben jogosult fogyasztói panasszal élni, melyet az Ön lakhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez nyújthat be. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a vállalkozás ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:
a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye;
annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;
ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;
a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;
a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;
a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;
tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől.
végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának
Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.
Tájékoztatjuk Önt, hogy a vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.
Békéltető Testületek elérhetőségei:
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület |
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület |
Bírósági eljárás
Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.
A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
-
-
az eljáró bíróságot;
-
a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állásá
-
az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
-
azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
-
a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem).
-
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
-
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.
Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Adatkezelés
A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, nélkülük bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, vagy adatainak módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozók listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.
A vállalkozás jelenleg hírlevelet nem küld.
Vegyes rendelkezések
A Felhasználó és a Vállalkozás vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
A Felhasználó és a Vállalkozás a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a szekszárdi városi bíróság illetékességét.
Általános rendelkezések
A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekben, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A Vállalkozás az ÁSZF. tekintetében fenntartja a módosítás jogát.