A hatályos törvényi előírásoknak megfelelően a Magyarországon 2020 január 01.után forgalomba került,
adattárolót tartalmazó számítógépeket kizárólag a megfelelő tároló méretre vonatkozó felragasztott
Artisjus matricával helyezzük forgalomba.
Garanciális feltételek:
A garancia csak sértetlen gyári számmal azonosítható termékekre vonatkozik.
Minden nap kereshet minket esetleges garanciális problémával.
Előzetes egyeztetés után a terméket futár szállítja el, illetve Önnek kell visszaküldenie
az általunk megadott címre.
Kérjük, mellékeljen pontos hibaleírást, hogy az ügyintézés a lehetőleg rövidebb idő alatt megtörténhessen.
Az ügyintézés időtartama általában 10 nap. A garanciális szervizelést a beszállító partnereink szervizei végzik.
Amennyiben a tesztelés során megállapításra kerül, hogy a visszaküldött termék hibája nem hardver jellegű
meghibásodás következménye a bevizsgáló szerviz mindenkori bevizsgálási, illetve szervizdíja továbbszámlázásra kerül.
A javításra, tesztelésre átvett eszközökön tárolt adatokért semminemű felelősséget nem tudunk vállalunk!
Monitorok, alkatrészek, perifériák kompatibilitásából eredő hibákért felelősséget nem vállalunk!
Multimédiás monitorok esetében a garancia nem vonatkozik a mikrofonra, hangszórókra.
Notebook esetében az akkumulátorra (ezen alkatrészekre 3 nap csere garancia vonatkozik),
nyomtatók esetében a festékkazettára.
Terméket csak külsérelmi nyom nélkül számla melléklettel veszünk át!
A termékre a terméklapon feltüntetett időtartamú garanciát vállalunk az alábbiak kivételével:
- szakszerűtlen beszerelés/üzembe helyezés
- túlhajtás vagy nem megfelelő hűtés miatti sérülés
- mechanikai sérülés (a termékleírásban feltüntetetteken felül)
- kompatibilitási probléma