A hatályos törvényi előírásoknak megfelelően a Magyarországon 2020 január 01.után forgalomba került,

adattárolót tartalmazó számítógépeket kizárólag a megfelelő tároló méretre vonatkozó felragasztott

Artisjus matricával helyezzük forgalomba.

Garanciális feltételek:

A garancia csak sértetlen gyári számmal azonosítható termékekre vonatkozik.

Minden nap kereshet minket esetleges garanciális problémával.

Előzetes egyeztetés után a terméket futár szállítja el, illetve Önnek kell visszaküldenie

az általunk megadott címre.

Kérjük, mellékeljen pontos hibaleírást, hogy az ügyintézés a lehetőleg rövidebb idő alatt megtörténhessen.

Az ügyintézés időtartama általában 10 nap. A garanciális szervizelést a beszállító partnereink szervizei végzik.

Amennyiben a tesztelés során megállapításra kerül, hogy a visszaküldött termék hibája nem hardver jellegű

meghibásodás következménye a bevizsgáló szerviz mindenkori bevizsgálási, illetve szervizdíja továbbszámlázásra kerül.

A javításra, tesztelésre átvett eszközökön tárolt adatokért semminemű felelősséget nem tudunk vállalunk!

Monitorok, alkatrészek, perifériák kompatibilitásából eredő hibákért felelősséget nem vállalunk!

Multimédiás monitorok esetében a garancia nem vonatkozik a mikrofonra, hangszórókra.

Notebook esetében az akkumulátorra (ezen alkatrészekre 3 nap csere garancia vonatkozik),

nyomtatók esetében a festékkazettára.

Terméket csak külsérelmi nyom nélkül számla melléklettel veszünk át!

A termékre a terméklapon feltüntetett időtartamú garanciát vállalunk az alábbiak kivételével:

- szakszerűtlen beszerelés/üzembe helyezés

- túlhajtás vagy nem megfelelő hűtés miatti sérülés

- mechanikai sérülés (a termékleírásban feltüntetetteken felül)

- kompatibilitási probléma